L’estrena del nou Super3 va ser un èxit a tots els aspectes: durant el primer dia, el nou canal juvenil registrava audiències extraordinàries. Amb més de 197.000 reproduccions a les plataformes digitals i 1.771 reproduccions d’àudio, l’SX3 es posicionava líder, per davant d’altres canals com Boing, Clan o Disney. Ha passat ja una setmana i els números ho avalen: tothom volia un canal com aquest.

Més d’un milió

No és una broma: prop de 200.000 persones al dia han visitat l’SX3! La CCMA ens assegura que han registrat més 1,2 milions de reproduccions a les plataformes digitals, tant a la pàgina web de la corporació com a xarxes socials: YouTube, TikTok i Instagram.

Això suposa un creixement d’un 150% respecte a la mitjana setmanal de la temporada anterior: «el canal SX3 fa el seu propi rècord d’audiència en directe per internet, amb 11.970 usuaris únics setmanals, i les 638.700 reproduccions a la carta són la millor xifra des del maig del 2020, durant el confinament».

Si ens fixem en l’àmbit televisiu en concret, també s’han batut tots els rècords, especialment dins del target infantil (4 a 12 anys): “El grill Apol·lo i les bestioles”, amb una quota de 48,3% de mitjana; “Els mosquerrates”, amb un 27,9%; “Ràndom”, amb un 23,5%; “Haikyuu!!“, amb un 15,6%; “Hoodie”, amb un 17,2%; “InfoK”, amb un 21,5%; “Lara i Kali”, amb un 23,8%; “Zombielars”, amb un 20%; i finalment l’estrena de la 4a temporada de “Manduka”, amb un 18,6% de quota. Gens malament, oi?

Super3 sx3

Si ens fixéssim en el públic de 12 als 20 anys, segurament la informació seria força diferent. Sigui com sigui, les xifres són fantàstiques i engrescants alhora; ara que sabem que el nou Super3 funciona (i possiblement millor del que tothom esperava), encreuem els dits per veure-hi noves sèries i llicències.