Sony està decidida a acabar la generació amb jogassos. Ahir nit es va emetre un State Of Play amb Ghost Of Tsushima com a únic protagonista, un videojoc ambientat en el Japó feudal desenvolupat per Sucker Punch, creadors de la saga InFamous i Sly Cooper. Van ser poc més de 15 minuts plens d’informació i gameplay. Gràficament llueix de manera impressionant: ombres, textures, il·luminació… el món de Ghost Of Tsushima està envoltat de detalls fascinants, com si estigués creat a partir de milers de granets de sorra que acaben formant una duna tan gran com una piràmide.
Pel que fa a la jugabilitat, està dissenyada amb la finalitat d’oferir un fotimer d’opcions al jugador o jugadora: tindrem l’opció d’utilitzar l’arc, cops d’espasa rapidíssims, assassinar als nostres enemics des de les posicions elevades, utilitzar objectes que distreuen les tropes enemigues, etc. A més a més, han revelat algunes de les possibilitats de personalització del nostre personatge. Si bé és cert que podrem canviar l’aparença del protagonista, també hem de tenir en compte que, segons com ens vestim, obtindrem certs efectes o millores en combat. Una de les seves virtuts és la versatilitat, així que podeu escollir l’estil que més us agradi tant a l’hora de seleccionar l’equipament com per viatjar i lluitar.
Aquest State Of Play ha servit per reafirmar el que ja ens ensumàvem. Ghost Of Tsushima serà un videojoc increïble, a l’alçada dels millors de la generació; potser va més enllà i tot. Certament, encara és massa aviat per ser tan rotunds, però tot el que hem vist fins ara ens ha enlluernat. Tot apunta que serà un imprescindible de jugar abans de fer el salt a la nova generació. Esperem veure’n alguna coseta més abans de la seva estrena, fixada pel 17 de juliol. Us recomanem donar una ullada a la presentació.